איך לקדם חנות וירטואלית בוורדפרס WooCommerce? הדוקטור מגלה הכל

המומחיות של הדוקטור לקידום אתרים סייעה כבר לעשרות חנויות וירטואליות לעבור מעמודי החיפוש הנטושים, הנידחים של גוגל לעמודים הראשונים, להגדיל את התנועה בחנות הוירטואלית ולהגדיל מכירות.

אין כמו טיפול מסור של הדוקטור לצורך קידום חנות וירטואלית – להוציא אותה ממצב תקוע ולהפוך אותה לחנות עם תנועה ערה, שמופיעה בין התוצאות הראשונות בעמודי החיפוש בגוגל, שהמשתמשים אוהבים להיכנס אליה ושגם מביאה לכם רווחים. את זה כל אחד יודע, אבל כדי שתדעו איך משפיע תהליך הקידום של הדוקטור על המכירות בחנות הוירטואלית שלכם ומהי ההתמחות של הדוקטור בקידום אתרים, כדאי שתמשיכו לקרוא.

image shape 2
image shape 3
image shape 5
image shape 6
image shape 2
image shape 10
image shape 77
image shape 5
image shape 11
במקרה ששאלתם הדוקטור כאן לליווי אישי

חנות וירטואלית מותאמת לגוגל ובסטנדרטים גבוהים

המומחיות שלנו היא קידום אתרי מסחר אלקטרוני וחנויות וירטואליות. מחלקת הפיתוח שלנו מתמחה בפיתוח חנויות וירטואליות בהתאמה אישית, אפשרות לבחירת עיצוב ייחודי, ממשק ניהול קל לתפעול, דוחות, סטטיסטיקות ועוד. עמידה בסטנדרטים גבוהים והתאמתם של חנויות וירטואליות לדרישות קידום אתרים SEO ולמנוע החיפוש של גוגל.

שנקבע לפגישת ייעוץ? השאירו פרטיכם בטופס צור קשר או חייגו אלינו: 0585-900-500.

רכישה מאובטחת SSL

רכישת מוצרים בחנות מאובטחת עם תעודת SSL (המנעול הירוק בדפדפן) נותנת אמון לגולשים ומגבירה את המכירות באתר, גם גוגל נותנת עדיפות וחשיפה לחנויות בעלי תעודת SSL

התאמה ל- SEO

החנויות הווירטואליות שלנו מותאמות לדרישות מנוע החיפוש של גוגל. בשלבי בניית חנות וירטואלית אנו מקפידים על כללי SEO ומכינים את האתר לדבר האמיתי הבא

סליקת אשראי + PayPal

תהליך הרכישה באתר מחייב את הגולשים להזין את אמצעי התשלום או התחברות לחשבון PayPal, אנו מתחייבים לא לשמור את פרטי הכרטיס, עמוד הסליקה מאובטח בתקן PCI העולמית

ניהול תוכן ומוצרים

ניהול מוצרים ועמודים בחנות וירטואלית קלה ונוחה לתפעול, ניתן להוסיף כמות בלתי מוגבלת של עמודי מוצר ותתי קטגוריות. עבור כל מוצר יש לעלות מספר תמונות להגברת המכירות

shape 8
shape 5
לקדם את העסק שלכם

תחום ההתמחות של הדוקטור

ההתמחות של הדוקטור מאפשרת לו למדוד את הדופק לעסק שלכם, לאבחן את הבעיה של החנות שלכם, לגלות בדיוק מה מפריע לגולשים להיכנס ולקנות אצלכם ואז אפשר לפתוח את המרפאה ולהתחיל לעבוד על קידום וירטואלית בוורדפרס.

הטיפול המסור של הדוקטור והמומחיות שלו בתחום קידום אתרים בגוגל, יביאו לחנות הוירטואלית שלכם יותר כניסות, יותר תנועה, יותר ביקורים והכי חשוב – יגדילו את מחזור המכירות של החנות במידה, שלא הכרתם קודם.

תיוג מוצרים ושימוש בתגיות מטא

תיוג מוצרים ועמודים שיביא את החנות שלכם למרכז העניינים

לעומת זאת, תגיות מטא הן הכלים האופטימליים לעיצוב הנראות של החנות שלכם בעמוד החיפוש בגוגל. זהו אחד הגורמים המשפיעים ביותר על כניסת גולשים לאתר, או לחנות שלכם.

מטא דיסקריפשן

תגיות מטא דיסקריפשן יסייעו להציג את העמוד שלכם בצורה תמציתית וברורה, שתגרום לגולשים להתעניין ולהיכנס, מה שיקדם את הדירוג שלכם בגוגל ויקפיץ את החנות שלכם בתוצאות החיפוש.

רשתות חברתיות

קידום החנות ברשתות חברתיות, בצורה שתהפוך את כולם לעוקבים נלהבים של העסק שלכם. הדוקטור יודע מה התרופה הבדוקה, שתהפוך את העמוד שלכם באינסטגרם למגנט לעוקבים.

חשיבותו של התוכן באתר

אופטימיזציה של עמודי נחיתה עם סכין המנתחים של הדוקטור

קידום חנות וירטואלית בוורדפרס דורש מהדוקטור ביצוע אופטימלי של כמה שלבים בסיסיים, כדי להפוך אותה לעסק מצליח. חוויית המשתמש בחנות צריכה להיות מרהיבה, עיצוב אסתטי ומושך, דפים שעולים בקלות ובמהירות, תשלום מאובטח, מוצרים ושירותים מוצגים על הצד הטוב ביותר, תוכן ומלא ערך, שיבהיר לגולשים כמה שהמוצרים באתר שלכם משתלמים ואפילו מערך משלוחים מתוחכם ופשוט לשימוש, שיעשה למשתמשים שלכם את החיים כל כך קלים, שהם יקנו בחנות שלכם גם אם הם לא ממש צריכים משם כלום. איך הוא עושה את זה?

וזה עוד לא הכל:

אופטימיזציה לתמונות

אופטימיזציה לתמונות ומוצרים על ידי תיאור מוצר ותוכן עשירים ואטרקטיביים. טיפול במשקל התמונות שלא יעלה על 100KB, והקטנת גודל התמונות כך שלא תפגע באיכות התמונות.

טקסטים איכותיים

שילוב טקסטים איכותיים ומלאי ערך, משובצים ביטויי חיפוש נפוצים, שיעלו את הערך של החנות בגוגל, ישאירו את הגולש בחנות ויראו לו שאתם מקצוענים.

סרטוני וידאו

הוספת סרטוני וידאו להקמת נוכחות משמעותית ומלאת תוכן, שתשאיר את הגולשים באתר שלכם ותראה להם שיש מה ללמוד מכם. הוספת סרטונים במוצרים הינו הכרחי ועוזר לדירוג האתר.

סקירות וחוות דעת

הוספת סקירות וחוות דעת של גולשים על השירותים והמוצרים בחנות, שיוסיפו אלמנט של אמינות ושל כדאיות ויסבירו לגולשים שהחנות שלכם ממש, אבל ממש - משתלמת.

פירורי לחם

הטמעת פירורי לחם שיעזרו לגולשים שלכם להגיע מכל נקודה בחנות לעמודים שאתם הגדרתם בעדיפות ראשונה. פירורי הלחם הינו נחוץ עבור כל חנות וירטואלית. תפקידו לעזור לגולשים ולהציג את ההיררכייה של האתר והמקום שהוא נמצא בו.

תוכן איכותי

כתיבת מאמרים ומדריכים - התוכן הוא המלך. כמה שהחנות שלכם תהיה יותר מלאה בתוכן איכותי ומלא ערך, כך גוגל יקדם אותה בתוצאות החיפוש. צריכים רעיונות לכתיבה? הדוקטור יעזור לכם למצוא כאלה. לא יודעים לכתוב? הדוקטור דווקא יודע.

הנעה לפעולה

הנעה לפעולה היא הפוש הקטן האחרון הזה, שהמשתמשים בחנות שלכם צריכים כדי לבצע את העסקה. זו יכולה להיות הזמנה לשיחת טלפון, להשארת פרטים, או לביצוע הזמנה, אבל היא צריכה להיות שם - במקום הנכון ובזמן הנכון, כדי שזריקת המרץ תעשה את העבודה.

עגלת קניות

עגלת קניות היא הדרך של הלקוחות לזכור את המוצרים שמצאו חן בעיניהם וגם אחת הדרכים שלכם לגלות אילו מוצרים קיבלו יותר טראפיק מאחרים וסיבה טובה לחזור ללקוח ולתת לו תזכורת ש"יש מוצרים שעדיין מחכים לו בעגלה".

מהירות טעינה

מהירות טעינה היא אחד הפקטורים החשובים באופטימיזציה של חנות וירטואלית. טעינה מהירה משאירה את הגולש עירני ומתעניין ומגדילה את התנועה בחנות.

image 12
image 13
image 14
image 15
image 2
איזה חבילה מתאימה לך?

חבילות הקידום שלנו בהתאמה לעסק שלך

חבילת קידום בסיסית

מבצע החל מ:
1400 ₪

תשלום חודשי

  • אפיון לחנות
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה לחנות
  • ניתוח נתוני גוגל
  • שיפור עמודי נחיתה
  • הפקת דוח חודשי
  • חיבור לגוגל אנליטיקס
  • חיבור לגוגל קונסול
  • דף עיסקי בפייסבוק
  • דף עיסקי בגוגל עסקים
  • פרסום 2-3 מאמרים
  • ביטויים לקידום עד 15
  • ועוד ...

חבילת קידום מתקדמת

מבצע החל מ:
2000 ₪

תשלום חודשי

  • אפיון לחנות
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה לחנות
  • ניתוח נתוני גוגל
  • שיפור עמודי נחיתה
  • הפקת דוח חודשי
  • חיבור לגוגל אנליטיקס
  • חיבור לגוגל קונסול
  • דף עיסקי בפייסבוק
  • דף עיסקי בגוגל עסקים
  • פרסום 4-5 מאמרים
  • ביטויים לקידום עד 30
  • ועוד ...
pricing shape

חבילת קידום פרימיום

מבצע החל מ:
2600 ₪

תשלום חודשי

  • אפיון לחנות
  • מחקר מילות מפתח
  • אופטימיזציה לחנות
  • ניתוח נתוני גוגל
  • שיפור עמודי נחיתה
  • הפקת דוח חודשי
  • חיבור לגוגל אנליטיקס
  • חיבור לגוגל קונסול
  • דף עיסקי בפייסבוק
  • דף עיסקי בגוגל עסקים
  • ניהול דף בפייסבוק
  • פרסום 5-6 מאמרים
  • ביטויים לקידום עד 40
  • ועוד ...
קונים או מוכרים?

שאלו את הדוקטור על חנות וירטואלית

  • אם יש לי אתר תדמיתי האם אני יכול למכור מוצרים?

    אתר תדמיתי הינו אתר סטטי ואינפורמטיבי שמוצג לגולשים, ניתנת אפשרות להוספת סליקה באמצעות אשראי או PayPal ולהציג כפורי קניה ישירה ללא הוספה לסל קניות.
    על מנת להפוך אתר תדמיתי לחנות נצטרך לבצע עבודות בניה ופיתוח לאתר. במידה והאתר התדמיתי נבנה בוורדפרס ניתן להתקין חנות WooCommerce.

  • האם הסליקה מתבצעת דרככם?

    הסליקה איננה מתבצעת דרכנו.
    הסליקה באתר מתבצעת דרך חברות צד שלישי, החברות מספקות כלים להתממשקות למערכות הסליקה שלהם ובכך אנחנו מפנים את הגולשים לעמודים מאובטחים ע"י חברות הסליקה.
    המערכות שלנו בנויות להתממשקות לחברות הסליקה בישראל ובניהם: טרנזילה, פלאקארד, קרדיט גארד ועוד ...

  • איך אני מקבל תשלומים באינטרנט?

    סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט מתבצעות ע"י חברות צד שלישי (טרנזילה, פלאקארד, קרדיט גארד ועוד ... ), על מנת לחייב לקוחות באתר נצטרך לפנות אל חברות אלו ולפתוח חשבון ולקבל מספר מסוף, תוקן ופרטי התחברות והתממשקות למערכת הסליקה.
    התשלומים מועברים אל מנהל האתר מידי חודש כמוסכם עם חברות האשראי ולפי התקנון.

  • מהו תקן אבטחה PCI DSS?

    תקן PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) הינו תקן אשר נוצר ע"י חברות האשראי ומבטיחות הגנה על נתוני כרטיסי אשראי.
    הנתונים מועברים לחברות האשראי באמצעות טופס מאובטח ומוצפן, נתוני האשראי לא נשמרים בחנות הווירטואלית. אי עמידה בתקן PCI DSS יגרור קנסות כבדים שנעים בין 5,000-50,000 אלף דולר ואף יותר.
    אנו מתחייבים לספק לכם כלים להתממשקות לחברות האשראי ולבצע סליקה בטוחה.

הרכבת פזלים בצבעים של גוגל
מידע מקצועי

כלים לקידום אתרים שכדאי להכיר