קידום אתרי תכשיטים ויהלומים - מפתח הכניסה שלכם לעמוד הראשון בגוגל

היום אני רוצה שנדבר על חנויות תכשיטים. תחום התכשיטים באונליין הינו תחום תחרותי ולא קל לקידום בגוגל. תהליך הקידום דורש תכנון, בניית אסטרטגיה לשיווק תוכנית עבודה ומשימות רבות נוספות שאפרט בהמשך הפוסט.

תהליך הקידום של חנות תכשיטים שונה מאתר א' לאתר ב', בכל אתר ישנו ליקויים שונים שנצטרך לטפל וכן סמכות האתר, פרופיל קישורים ועוד …

אז איך מתחילים בתהליך קידום אתרי תכשיטים ויהלומים? ממליץ לכם לקרוא את הפוסט הבא או לשתף את אנשי המקצוע שלכם אשר מטפלים באתרכם. מספר טיפים אשר יוכלו לעזור לך להיכנס לעמוד הראשון בגוגל.

מחקר מילות מפתח

בשלב הראשון נצטרך לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק על השירותים שאנחנו מספקים, נבחר מילות מפתח לקידום עם נפח חיפוש גבוהה. את המחקר ניתן לבצע בכלי ייחודי של גוגל, לינק לאתר: בוחרים את מילות המפתח הנכונות בעזרת כלי המחקר – Google Ads.

כחלק ממחקר מילות מפתח נצטרך לבצע גם מחקר מתחרים, נצטרך לחקור את המתחרים שלנו על הפעילות השוטפת שלהם ברשת ובכך לחפש מילות מפתח אשר יוכלו לקדם אותנו בביטויים נוספים להגדלת כמות הגולשים באתר. כאשר נבצע מחקר מתחרים נוכל לבדוק אילו כתבות מעניינות נכתבו באתריהם ונוסף כתבות מקצועיות באתרנו.

כאשר אנחנו מבצעים מחקר מילות מפתח, מומלץ לבצע מחקר גם על מילות אשר יכולות לעניין את הגולשים כמו: איך לנקות תכשיטים, מהם יהלומים שחורים, אופן הטיפול ביהלומים ועוד … ממליץ להוסיף מילות מפתח אשר יכולות להביא תנועה לאתר ולא בהכרח מכירה. ככל שנגדיל את כמות הגולשים שלנו באתר כך נגדיל את כמות הפניות והלידים.

עיצוב וחוויית משתמש UX

חוויית משתמש UX (ראשי תיבות: User Experience) מסייעת להנגיש עבור משתמשי האתר בין מערכות המחשוב לצורכי הגלישה באתר. ביצוע אפיון ובניית חוויית משתמש מסייעת באינטראקציה עם האתר, ככל שהאתר יהיה נגיש, נעים ונוח לשימוש, כך כמות הפניות / הלידים באתר תגדל.

לפני כל תחילת פרוייקט אני ממליץ לבצע אפיון ממשקים לדפי הנחיתה באתר ושיפור חוויית המשתמש.

מטרתה של חוויית משתמש UX היא שיפור המרות באתר והפיכת הפניות/הלידים לעסקאות. ישנם עסקים רבים המציעים שירותי עיצוב וחוויית משתמש כחלק מבניית אתר חדש.

המלצתי היא, כאשר אני בונים אתר חדש מומלץ להשתמש בשירותי מעצב או פרילנסר לחוויית משתמש.

מבנה היררכי נכון לאתר

בניית היררכי באתר הוא חלק בלתי נפרד מתוכנית העבודה לקידום אתרי תכשיטים, מבנה נכון של האתר שומר על רמות עומק של ההיררכי באתר ועל חשיבותם של מילות המפתח לעמודי הנחיתה באתר.

בניית היררכי לאתר מתחילה מעמוד הבית ועד עומק עמודי הנחיתה השונים באתר, כגון: עמודי קטגוריה, עמודי מוצר, מאמרים ומידע מקצועי, ועמודים סטטיים. חשוב לבנות את ההיררכי באתר לפי קטגוריות מובילות. מומלץ לשלב מספר רב של ביטויים ממחקר מילות מפתח לעמודי הנחיתה באתר גם כאלו שאין להם מספיק נפח חיפוש.

תמונות איכותיות למוצרים

חנות תכשיטים באונליין מציגה לרוב מספר תמונות ומזוויות צילום שונות ואף הדמיה ממוחשבת. מומלץ עבור כל מוצר להוסיף מספר תמונות ואף לשלב סרטון הממחיש ומציג את הטבעת או התכשיט בלייב. צפייה בתכשיט מזוויות צילום שונות מגבירה את כמות המכירות והלידים באתר.

בנוסף כאשר מעלים תמונות לאתר מומלץ לבצע עבורם אופטימיזציה לתמונות. אז מהי אופטימיזציה לתמונות? תמונות באיכות המקסימלית והתאמת גודל התמונה לתצוגה באתר, הקטנת משקל התמונות, גודל התמונה וכמובן לא לשכוח לציין את תיאור התמונה.

חשוב לציין כי ישנה חשיבות רבה על זכויות יוצרים ועליכם לפרסם באתר תמונות עם זכויות יוצרים, אתם עלולים להיחשף לתביעה במקרה וזוהי תמונה שאין לכם זכויות יוצרים או זכות להשתמש בה.

דוגמנית עונדת תכשיטי יהלומים

שימוש בסרטוני

שימוש סרטונים בעמודי המוצר באתר מגדילה את כמות הפניות מהאתר ואת אמון הגושלים לרכישת המוצר. מוצרי תכשיטים הינם מוצרים וויזואליים אשר ניתנים לשיווק ופרסום גם ע"י הסרטון. הצגת סרטון בעמוד מוצר תשפיע על בחירתו על הגולש להמשך לקבל מידע או הצעת מחיר עבור המוצר שראה בסרטון.

גוגל ומנועי החיפוש השונים אוהבים להציג בתוצאות החיפוש מוצרים עם סרטונים או תמונות משולבות. ככל שעמודי הנחיתה באתר יהיו עשירים עם תוכן ובעל ערך מוסף לגולש, כך כמות הפניות והעסקאות באתר גדלה.

כחלק מקידום ושיווק העסק שלכם, שילוב סרטונים היא דרך נוספת לקידום המכירות שלהם, בסרטון תוכלו לפרט יותר מידע על התכשיט. בעת עריכת הסרטון יש להציג את פרטי התקשרות ואף להניע את הגולש לפעולה באמצעות הסרטון.

בניית פרופיל קישורים

על מנת לקדם את העסק שלכם בגוגל ובמנועי החיפוש השונים אתם חייבים לבנות פרופיל קישורים וסמכות לאתרכם. תהליך בניית פרופיל הקישורים מתבסס על אתרי לקוחות וספקים, כחלק משת"פ שאנחנו מבצעים עם בלי עסקים בתחום התכשיטים, אנחנו דואגים לפרסם את העסק בצורה טבעית ע"י פרסום כתבה, פרסומת, לינק לאתר ועוד …

אם אתם לא רוצים להתעסק עם בניית סמכות וקישורים לאתר שלכם, מוזמנים ליצור איתנו קשר, ואנחנו נספק עבורכם את השירותים הנדרשים לבניית סמכות ופרופיל קישורים. לפרטים צרו קשר או חייגו אלינו: 0585-900-500.

ביקורות של לקוחות

אם אתם רוצים לשפר את סמכות האתר בעיני מנועי החיפוש והגולשים באתרכם, שלבו ביקורות על העסק ומה הלקוחות אומרים עליכם. כחלק מתהליך בניית סמכות לאתר מומלץ לשלב עדויות של לקוחות, המלצות עבור השירות, איכות ואמינות המוצרים.

שילוב ביקורות באתר מגביר את אמינות וסמכות האתר בעיני מנועי החיפוש ומשפר את הדירוגים במנועי החיפוש של גוגל. גוגל רואה בהמלצות של גולשים כחלק בלתי נפרד מקידום העסק קידום המותג.

אם קראתם עד לכאן ואהבתם, נשמח אם תכתבו עלינו ביקורת בגוגל  :)

ישיבת צוות והשגת יעדים אסטרטגיים בקידום האתר

פתיחת כרטיס עסק בגוגל מיי ביזנסס

אז למה בעצם חשוב לפתוח חשבון Google My Business? מהם היתרונות של גוגל עסקים? ומה הקשר לקידום העסק בגוגל מפות?

בפסקה הבאה ריכזתי עבורם את היתרונות לפתיחת חשבון "גוגל לעסק שלי", ועל חשיבותו. אם אתם רוצים עוד לידים ופניות של לקוחות פטנציאליים אתם חייבים להתחיל להשתמש ב"גוגל לעסק שלי". זהו כלי חינם של גוגל המאפשר לפרסום ולהציג את השירותים שלנו, שעות פעילות, מיקום בגוגל מפות, כתיבת ביקורות ועוד …

להלן מספר יתרונות נוספים:

  • הופעת העסק בתוצאות החיפוש לפי מיקום ואזור. לדוגמא: אם מחפשים מטבחים בחיפה, אז יופיעו לנו תוצאות התואמות את השאילתא שביקשנו. בנוסף אם חיפושנו את העסק יופיע לנו כרטיס העסק עם פרטי יצירת קשר ושעות פעילות ואפו הגעה למקום (כתובת העסק).
  • אפשרות להוספת ביקורות על העסק, לקוחות יוכלו להוסיף ביקורת ובכך נוכל להציג באתר המלצות הגולשים ולהעשיר את סמכות האתר.
  • הופעת העסק בגוגל מפות, כל מי שיבצע חיפוש עבור העסק שלנו או השירותים שאנחנו מספקים, כרטיס העסק שלנו יופיע על תוצאות החיפוש של גוגל מפות, עוד סיבה טובה ללקוח מרוצה.
  • הטמעת קישור לאתר החברה עם לוגו ומוצרי החברה
  • אפשרות להטמעת מוצרים ותכשיטים אשר יוכלו להופיע בצידו השמאלי של החיפוש.
  • כרטיס העסק שלנו יופיע ללקוחות אשר מחפשים את שירותנו במיקןם לפי אזור.

רוצים לדעת איך נרשמים ל- Google My Business, לחצו כאן להרשמה חינם. אם אתם מתקלים בקשיים או לא מצליחים, לפרטים צרו קשר או חייגו אלינו: 0585-900-500.

בלוג מקצועי לטיפול בתכשיטים ויהלומים

חלק מקידום העסק הוא פרסום כתבות ומידע מקצועי על תכשיטים וטבעות אירוסין. התוכן הוא המלך,שילוב של טיפים ומידע מקצועי אשר יעזור לגולשים ויעודד את הלקוחות לרכישת עתידית וגם המלצה על העסק. ככל שאנחנו נציג יותר מאמרים וכתבות באתר על: טיפים לניקוי יהלומים, מידע על אופן שמירת תכשיטים, איך מנקים טבעת אירוסין ועוד …

אני ממליץ לפתוח בלוג מקצועי אשר ירכז את כל הטיפים והמידע אשר לו זקוק הגולש "הלקוח העתידי שלכם" ולפרט ככל האפשר. ככל שהגולש ימשיך בקריאת התוכן, כך נוצר אמון לעסק ולשירותיו.

פעילות ברשתות החברתיות

פעילות ברשתות חברתיות הינו חלק מתהליך קידום העסק. על מנת לקדם את העסק נצטרך להיעזר ברשתות חברתיות, ולקשר את הלקוחות לאתרנו.

גוגל ומנועי החיפוש מקבלים המלצות מרשתות החברתיות על פעילות העסק, ובכך גוגל ומנועי החיפוש השונים יודעים שיש כאן עסק פעיל ומדרגים את העסק בתוצאות החיפוש בהתאם לסוג הפעילות וקידום האתר.

כאשר אנחנו פעילים ברשתות חברתיות הוא מקבלי איתות על כך ועל הפוסטים שאנחנו מפרסמים, על המוערות שלנו ברשת, על תגובות שלנו ללקוחות והמלצות של לקוחות. לא מעט לקוחות הגיעו גם אליי מרשתות חברתיות.

אני ממליץ שילוב של פעילות ברשתות חברתיות לקידום אתרי תכשיטים ויהלומים, ישנם לא מעט המלצות של לקוחות לשעבר שיכולים להמליץ ללקוחות חדשים.

שילוב קמפיין קידום ממומן

כידוע לכם תהליך קידום אורגני לאתר מתמשך מספר חודשים, בחלק מפעילות העסק מומלץ לשלב פרסום ממומן בגוגל ובפייסובק. על מנת להגיע ללקוחות חדשים עלינו להוציא סכום כסף על קידום ממומן, בתור התחלה נוכל להגביל את הקידום הממומן עד סכום ההוצאה האפשרית על מנת להכניס לקוחות חדשים.

כיום אני ממליץ לכם לקידום חנויות תכשיטים, טבעות אירוסין ויהלומים שילוב של קמפיין ממומן בפייסבוק ממוקד לפי גילאים, גולשים המתעניינים בתכשיטים וטבעות אירוסין ועוד …

כמו כן מומלץ לבצע קידום ממומן בגוגל על-ידי הגדרת תקציב ומילות מפתח ממוקדות לתחום הטבעות אירוסין ותכשיטים.

צריכים עזרה בקידום ממומן? דברו איתנו ע"י טופס צור קשר או חייגו אלינו: 0585-900-500.

המלצתי לאתר תכשיטים:

לסיום אני ממליץ על Jacob Diamonds יצרני יהלומים מבורסת היהלומים ומציעים מגוון טבעות אירוסין, צמידי יהלומים, עגילי יהלומים ועוד …

לאתר החברה: Jacob Diamonds טבעות אירוסין