fbpx

קידום אתרים לעורכי דין - טיפים שיעזרו לכם להגיע לעמוד הראשון

תהליך קידום אתר לעורכי דין שונה בקצת משאר אתרי תדמית. קידום האתר צריך להתבסס על חוות דעת, המלצות ותיוגים מצד הלקוחות. עבור קידום אתר לעו"ד נצטרך לבצע מספר פעולות נוספות מעבר לשאר אתרי תדמית שאנו מקדמים, נצטרך להיות פעילים ברשתות חברתיות, פורומים, מענה לתגובות הגולשים, פרסום חוות דעת, טיפים וסיפורים מהשטח ועוד.

מחקר מילות מפתח מקדים

ביצוע מחקר עבור קידום אתר לעורכי דין הינו הכרחי. על מנת שנוכל להגיע ללקוחות וגולשים רבים עלינו לבצע מחקר מקיף על מילות מפתח לקידום האתר, נוכל להיעזר בכלי של גוגל לביצוע מחקר מילות מפתח.

על מנת לבצע מחקר מילות מפתח בכלי של גוגל עליכם לפתוח או להשתמש בחשבון Gmail, לאחר הרשמה והתחברות לממשק של גוגל, תועברו לכלי תכנון מילות מפתח או באנגלית Keyword Planner tool, באמצעות כלי זה תוכלו לקבל מספר רעיונות למילות מפתח וחיפושים שגולשים ביצעו בגוגל.

לאחר שליקטנו מילת מפתח לקידום האתר אנו נוכל לשמור אותם בקבוצות לפני נושאים ורעיונות. ובהמשך נוכל להשתמש במילות מפתח אלו גם לביצוע קמפיין ממומן. אנו מאתרים מילות מפתח בעלי נפח חיפוש גבוה ככל האפשר הכוללים גם נושאים תחרותיים.

מילות המפתח אשר קיימות במחקר, נוריד לקובץ אקסל ונתחיל במיון לפי נושאים וקטגוריות, חלק זה נחשב מתהליך בניית היררכיה לאתר. המיון יתבצע לפי נפח חיפוש הביטויים ותחרות הביטויים.

לאחר השלמת המחקר ומיון מילות המפתח נוכל להקים קמפיין ממומן.

מרשם מומלץ מדוקטור קידום אתרים

גוגל עסקים Google My Business

המלצה חמה מהדוקטור : עבור כל עסק חובה פתיחת חשבון של Google My Business (ממש כמו פתיחת חשבון בנק), השירות הינו של גוגל וב-ח-י-נ-ם, כל שעליכם לעשות הוא להתחבר עם חשבון Gmail ולפתוח כרטיס עסקי עבור העסק שלכם. במהלך הרישום לגוגל עסקים נצטרך למלא מספר פרטים בסיסיים, שם העסק, מיקום ופרטי אימות החשבון. לאחר הרישום של פרטי העסק, נצטרך לאמת את העסק ע"י קבלת גלויה לתיבת הדואר האישי של כתובת המגורים או מקום העסק. רק לאחר אימות החשבון הוא יתחיל להופיע בתוצאות החיפוש של גוגל.

כחלק מרישום לגוגל עסקים, אנו ממליצים לעו"ד לעדכן את פרטי הקשר, שעות פעילות, מיקום המשרד, דרכי הגעה, תיאור העסק וכו'.

מתקשים בפתיחת חשבון גוגל עסקים? פנו אלינו לקבלת ייעוץ והדרכה!
טלפון: 0585-900-500.

אופטימיזציה לאתר

תהליך ביצוע האופטימיזציה מתחיל משלב מחקר מילות מפתח והתאמת מילות המפתח לתחום עיסוקו של עו"ד. לאחר ביצוע המחקר נתחיל בשלב התאמת כותרת עמוד הבית. כותרת עמוד הבית חייבת לכלול את מילת המפתח, בנוסף כותרת עמוד הבית חייבת לכלול הנעה לפעולה של הגולש.

טיפול בכותרות העמודים בהתאם למילות מפתח, נצטרך להטמיע עבור כל עמוד נחיתה תיאור שיווקי ומקצועי באורך של כ- 156 תווים (מומלץ).

טיפול בכותרת ראשית של עמודי הנחיתה באתר, כותרת ראשית הינה תגית H1 בעלת משמעות לקידום האתר.

תוכן מקצועי ואיכותי אשר יספק לגולשים את השירותים וכל המידע הנדרש לתחום עיסוקו של עו"ד. התוכן עבור קידום אתרים לעורכי דין חייב להיות מקורי ואיכותי, אנו ממליצים על כתיבה מקצועית לאתרי של עו"ד.

כתבתי מדריך על אופטימיזציה, למידע נוסף על אופטימיזציה לאתרים לחצו כאן.

קישורים רלוונטיים

על מנת לקדם אתר לעו"ד נצטרך להשיג קישורים רלוונטיים מאתרים אשר ממליצים עלינו ועל השירותים שלנו. קישורים הם אחד הסעיפים החשובים. לא לכל קישור ישנה השפעה על דירוגי האתר במנועי החיפוש, על מנת לקדם בצורה טבעית אתר לעו"ד נצטרך גם להיות פעילים בפורומים, אתרי משפטים, המלצות של גולשים, מקומונים ועוד.

בנוסף יש צורך בפרסום כתבות שיווקיות ברשת ואתרי נישות בתחומי העיסוק של עו"ד. אנחנו בנינו מספר אתרי תמיכה שמטרתם פרסום כתבות עבור הלקוחות שלנו, תתפלאו זה עוזר ומקדם את הדירוגים במנועי החיפוש.

חוות דעת מלקוחות

מנוע החיפוש של גוגל מתייחס גם על חוות דעות הגולשים אשר מפורסמים ברחבי האינטרנט ובאתרים. כאשר מנוע החיפוש מזהה המלצה של גולש על עו"ד – סמכות האתר תתחזק ותוך מספר חודשים נרגיש בדירוג התוצאות בגוגל.

מרשם מומלץ מדוקטור קידום אתרים

פרסום באינדקסים של עו"ד

ישנם לא מעט אינדקסים בתחום המשפטים ועריכת דין, מומלץ לפתוח פרופיל עסקי בכל אתרי המשפטים והאינדקסים ולציין את תחום עיסוקו של עו"ד.

הנעה לפעולה

אחד הסעיפים החשובים הוא הנעה לפעולה של הגולש ליצירת קשר, במהלך פיתוח האתר חשוב לשים לב על חוויות משתמש והנעתו של הגולש אל טופס הלידים.

רוצים לקבל טיפים לשיפור חוויות משתמש? צרו קשר כעת וקבלו שיחת ייעוץ חינם מאת דוקטור לקידום אתרים.

תוכן מקצועי ואיכותי

באתרים של עו"ד אנו חייבים תוכן מקצועי, מומלץ שהתוכן ייכתב ע"י העו"ד ולהציג בפני הגולשים פסקי דין מהעבר ותיקים שנסגרו ע"י משרד עו"ד.

תחומי עיסוק של עורכי דין לקידום אתרים

אנו מתמחים בקידום אתרים לעו"ד במגוון תחומי עיסוק, לאורך השנים בנינו תשתיות לקידום אתרים לעורכי דין ומאחורינו מגוון רחב של עו"ד שביענו עבורם קידום לאתר. בין התחומים המובילים הם:

  • עורך דין רשלנות רפואית
  • עורך דין ביטוח לאומי
  • עורך דין פלילי
  • עורך דין נדל"ן
  • עורך דין מקרקעין
  • עורך דין מיסים
  • עורך דין תעבורה
  • עורך דין תאונות דרכים
  • עורך דין צבאי
  • עורך דין נזיקין
  • עורך דין נוטריון
  • עורך דין משפחה
  • עורך דין הוצאה לפועל
  • עורך דין דיני עבודה
  • עורך דין גירושין
  • עורך דין קניין רוחני

לשיחת ייעוץ חינם עבור אתרך, חייגו עכשיו: 0585-900-500 או צרו קשר.