העיר חיפה מונה כעשרות אלפי עסקים ונותני שירות לכלל האוכלוסייה, עסקים רבים בחיפה מפרסמים את שירותיהם במגוון שירותים דיגיטליים, עיתונים, פליירים ופרסום בשלטי חוצות.
התחרות בין העסקים בחיפה גדלה ככל שישנם עסקים חדשים שמקבלים רישיון לעסק מדי שנה. באמצעות הכלים של גוגל נבדוק את תחרות מילות המפתח לעסק שאנחנו מקדמים ובכלל לאפיין את שירותי העסק. אנו ממליצים לבצע קידום אתרים בצפון ע"י הדוקטור לקידום אתרים.
מהם השלבים לקידום עסקים בחיפה
המדריך הבא יציג בפניכם את הפעולות הבסיסיות שעליכם לבצע לקידום העסק שלכם במנועי החיפוש של גוגל.
ביצוע אפיון ומחקר מילות מפתח לאתר
כל עסק בחיפה מחוייב לבצע אפיון לעסק על מנת שנוכל לאתר מילות מפתח לקידום האתר, ככל שנתמקד בשירותי העסק כך נוכל לבצע מחקר מקיף. מטרתו של המחקר הוא לאתר את מילות המפתח שהגולשים מחפשים בתוצאות החיפוש של גוגל.
דוקטור קידום אתרים יבצע עבורכם מחקר מילות מפתח מקיף עם בניית היררכיה חדשה לאתר. עיקרי המחקר הוא העלאת מספר הגולשים באתר ע"י החיפושים שנעשים בגוגל, וכתוצאה מכך נגייס לקוחות חדשים לעסק.
כותרות ותיאורי העמודים
על מנת לקדם עסקים בחיפה נצטרך לתייג את כותרות העמודים ונטמיע את הביטוי 'חיפה' או 'בחיפה', כנ"ל נבצע זאת גם על תיאורי העמודים. נציין description מושך ומניע לפעולה על מנת שהגולשים יקליקו על העסק שלכם ונציין את מיקום או אזור העסק.
להלן מספר דוגמאות לכותרות עבור עסקים בחיפה:
- עיצוב ותכנון מטבחים בחיפה
- קבלן שיפוצים רשום באזור חיפה
- אדריכלות ועיצוב פנים בחיפה
כותרת ראשית H1
כותרת ראשית של העמוד המוגדרת כ H1 חייבת לכלול את הביטוי המקודם ואת אזור שירותי העסק כגון: חיפה, בחיפה, באזור חיפה וכו'.
כותרת זו בעלת משמעות למנועי החיפוש והיא חייבת להופיע בראש העמוד ובפתיח האתר לפני התוכן. מומלץ לכתוב כותרת שיווקית בעלת ערך מוסף לגולשים. מטרת הכותרת היא לגרום לגולשים להמשיך לשהות באתרינו ולהזמין את השירותים שלנו.
חברת קידום אתרים בחיפה
באזור חיפה ישנם מספר חברות קידום אתרים, הדוקטור כאן לשירותים לקידום העסק שלכם בצורה אופטימלית, תוך בניית תוכנית עבודה וביצוע מחקרים מתחרים ומקיפים, השירותים שאנו מספקים הם קידום אתרים בחיפה, קידום אתרים בצפון ובכל הארץ.
לקידום העסק שלכם לא חייבים לבחור בחברה שתמוקם באזור העסק שלכם, אלה הבחירה היא מתוך מקצועיות, ניסיון, ושקיפות מלאה של נותן השירות. אצלנו כל השירותים מסופקים על הצד הטוב ביותר ותוך שקיפות מלאה על אופן ביצוע הפעולות באתר ומחוץ לאתר.
רוצים לקדם את העסק שלכם בחיפה? אשמח לתת לכם הצעת מחיר הוגנת לקידום העסק. לפרטים חייגו עכשיו: 0585-900-500 או צרו קשר. מתחייבים לשירותיות ושקיפות מלאה.
אולי יכול לעניין אתכם גם:
- 16 פעולות שיקפיצו את האתר לעמוד ראשון
- קידום אתרים בצפון
- מדריך קידום אתרים
- קידום ובניית אתרים
- בניית אתרים בחיפה
תוכן איכותי וממוקד לקידום בחיפה
התוכן הוא החלק הכי חשוב בקידום העסק בחיפה, כתיבת תוכן איכותי ובעל ערך מוסיף יקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש של גוגל, לכן מומלץ להשקיע בתוכן שיווקי. התוכן חייב להיות שלכם: איכותי, מקורי ובסגנון שפת העסק והשירותים שהעסק מציע.
בכתיבת התוכן מומלץ לציין את אזורי השירות של העסק, אין צורך לחזור על מיקום העסק ולדחוס מילות מפתח בתוכן האתר. חשוב שהכתיבה תעשה ככתיבה טבעית וללא 'מריחה' של התוכן.
מחפשים תוכן איכותי ושיווקי? דברו איתנו ונשמח לסייע בכך. יש לנו את הניסיון והידע לספק לעסק שלכם את התוכן האיכותי, כזה שהלקוח יתחבר אליו.
בעצם מהו קידום מקומי?
קידום מקומי מתייחס לרוב על שירותים שעסקים מספקים באזורים מסויים. לדוגמא אם נרצה לחפש: 'חנות תכשיטים בחיפה', 'חנות פרחים בחיפה', 'קבלן שיפוצים בחיפה', 'נגרייה בחיפה' וכו' .. נקבל תוצאות מדוייקות על עסקים שנמצאים באזור חיפה. מטרת החיפוש היא להציג תוצאות רלוונטיות עבור החיפוש שביצענו או החיפוש שביצע הגולש והלקוח העתידי שלכם.
בשנים האחרונות חברת גוגל מציגה תוצאות מקומיות עבור עסקים שנמצאים בקרבת מקום ואזור. המטרה היא להציג לגולש את התוצאה המתאימה ביותר עבור החיפוש שהוא ביצע. על מנת לקבל חשיפה רבה יותר בתוצאות החיפוש מומלץ לפתוח google my business ולמלא את כל הפרטים הנדרשים עבור אזורי השירות של העסק ופרטי העסק. כמובן שמומלץ לציין את שעות הפעילות, מיקום העסק, תחום עיסוק ועוד.
מתקשים בפתיחת חשבון google my business? פנו אלינו ונשמח להציע את השירות לפתיחת עמוד עסקי בגוגל.
דוגמא לעמוד google my business:
כיצד מתבצע הרישום לגוגל עסקים?
הרישום לגוגל עסקים מתבצע ע"י התחברות לממשק של גוגל ולאחר מכן ממלאים את כל הפרטים הנדרשים עבור העסק: כתובת אתר, כתובת העסק, טלפון, אימייל, שעות פעילות ועוד.
הרישום לגוגל עסקים מתבצע עד 21 ימי עסקים שבמהלכם תקבלו גלויה לכתובת העסק ובו מצויין הקוד אשר נצטרך להטמיע באימות החשבון. אימות החשבון יתבצע ע"י בעל העסק ועליו להקליד את הקוד שקיבל דרך ממשק הניהול – גוגל עסקים. לאחר שהעסק מאומת, נוכל לראות בתוצאות החיפוש הרלוונטיות את העסק שלנו לפי אזורי השירות. כאשר נבצע חיפוש מקומי למילות המפתח, הדף העיסקי שלנו יופיע במידה והוא מספק את השירותים שהגולשים חיפשו.
קישורים איכותיים ובעלי ערך לגולשים
קישורים הם חלק עיקרי מתהליך קידום האתר, על מנת לחזק את מילות המפתח שלנו נצטרך להיעזר בקישורים פנימיים וחיצוניים. הקישורים שמקושרים לאתר שלנו חייבים להיות ממקומות רלוונטיים ובעלי תחום זהה. מומלץ שהקישור יהיה כהמלצה של בעל האתר לשירותים הרלוונטיים של בעל העסק. קישורים חיצוניים יכולים להופיע ב: בלוגים, שיתופי פעולה עם מתחרים, רשתות חברתיות, אתרי חדשות ומזגינים, פורומים ועוד.
בקצרה על קישורים פנימיים: קישורים פנימיים יקשרו בין עמודי הנחיתה שלנו בתוך האתר, אופן הטמעת קישור יכול להתבצע ע"י פרסום כתבות, מידי וטיפים.